Serious server issues today

• I played for about fifteen minutes half an hour ago. The servers were experiencing horrific lag spikes up to 21185, I logged off and have been attempting to log back in ever since but am unable to do so. I don't get any errors or messages, simply nothing happens when I select the server and click join.

• I live in the usa, the server I play on is US 31.214.128.215 EN US-East PVE Official 01 - by Nitrado.net

The lag is currently gone however all animals appear to be bugged and are standing still in one location. Aggressive animals will not attack nor defend them selves, in fact no animal will defend its self as even the non aggressive animals will not move/run away.

I'm also unable to place any object, be it a bed or a foundation, or anything else.

• Detalhes

Nos EUA, o servidor que está nos EUA 31.214.128.215 PT EUA-Leste PVE Oficial 01 - por Nitrado.net

O atraso já foi, mas todos os animais parecem estar com problemas e estão parados em um local. Os animais agressivos não atacam e não são defensivos, mesmo que os animais não agressivos não se movam / fujam.

Eu também sou incapaz de fazer qualquer coisa, seja uma cama ou uma fundação, ou qualquer outra coisa.

Eu não tenho o mesmo problema, não consigo pegar nenhum item

Detalhes

Detalhes